Elif2424 Gece12 itibariyle 34 oluyorum benimle aynı olanlar ve sezeryan olacaklar doğum tarihleriniz belli mi
ikiprensannesi__ Elif2424 34+3 deyim henüz gün almadım ama 28 ile 1i arası bir gün verecektir ozaman 38+ lar da oluyorum çünkü
Sanathanim Elif2424 bende yarın 34 oluyorum🌝 Nasıl doğum yapacağım belli değil. 36’da çatı muayenesinden sonra karar vereceğim
Novamomy Elif2424 bende 38+5 falan okuyorum çok bir fark yok 😀gelişimine ve bebeğe göre değişir inşallah erken gelmek istemesinlerde 🙏🏻
Kalendermesrep Sanathanim Doktor bana çatı muayenesi yapmayacak. Eğer çatı muayenesine bakılsa çoğu kadın doğal doğum yapamaz dedi doktor. Bu işler doğumda belli olur dedi. Eğer doğal doğum istiyorsanız yok yere motivasyonunuzu düşürmeyin.
Demir00 33+0 dan merhaba ⭐️ Bana 28 Eylül denildi fakat nasıl olacağını bilmiyorum hiç konuşmadık, aşırı da gerginim. İnanın her türlüsünden korkuyorum sanki artık. sizler nasılsınız?
Elif2424 Demir00 35 olduk bugün inanın bende sezeryan istememe rağmen yine de korkuyorum 🫣 valla sıcaklar mahvetti herkesi zaten bir an önce de insan doğurmak istiyo ama zaman geçmiyo gibi ..😁