Merhaba 28 Temmuz Cuma günü normal doğum için gittiğim hastane de hazırlıksız bir şekilde sezeryana alındım kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım neyse sezeryan oldum odaya çıktık uyurken kendimi inlerken fark ettim istemsizce sıçrıyorum bunun nedeni nedir sizce