Shebaby kesin diye bir şey yok. Önlem amaçlı yapılıyor ama %90ı vaktinde doğuruyor deniliyor. Riskleri var enfesiyon, su gelmesi, kasılma gibi durumlarında dikiş zarar görebiliyor. Böyle durumlarda gene erken doğum olabiliyor . Ama önlem amaçlı dikiş atılması en güveniliri