pnrmrt Arkadaşlar cebeci tıp fakültesinde doğum yapan var mı yada orda doğum yapmayı düşünenler ? Nasıl acaba ?
Fidankoc pnrmrt Valla cnm bn oraya gitmeyi düşünüyorum kardesim orda dogum yapti cok memnun o yuzden bnde qidicem Insallh
Ntlz pnrmrt bende oraya gidiyorum kontrole gayet memnunum kuzenim iki dogumunuda orda yapti cok memnun temizde bi hastane tavsiye ederim👌
pnrmrt Fidankoc benim de doktorum orda ama özellerde de doğum yaptırıyo iyi mi kötü mü hiç bir fikrim yok o yüzden bilgi almak istedim teşekkür ederim
SeliminRabiasi Ben orda takipliyim 28+4 üz benim de arkadaşım orda doğum yaptı önerdi çok memnundu ben de bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadım çok ilgililer tatlı dille yaklaşıyorlar ortam temiz sakin güzel yani :)) tercih edebilirsiniz bence