Bebeğim 3300 doğdu ilk ay 1 kilo aldı ama o zamanlar sütüm çöktü ve ara ara mama takviyesi yapıyordum bu ay da sadece 500 gram almış ama sütümde ciddi azalma oldu yine mama takviyesi yaptım ama bebeğim pek içmek istemiyor memeden ayrılınca keyfi yerinde oluyor ne yapmam gerek ya da çok mu az almış sağlık ocağındaki ebe az almış dedi gerçi boyu 1 ayda 4 cm uzamış onun da etkisi olabilir mi