Kizlar merhaba 21+3 günlük hamileyim ilk gebelik olduğu için ne iyi ne kötü bilmiyorum ☺️ bebeğim 480gr sizce iyi mi
Ve bulantı kusma halsizlik yok sadece decavit kullanıyorum değerlerim iyi bu durumda takviyeye gerek var mı takviye almadan besinlerden vitamini alarak gebelik geçiren var mı