Annebebis zararlı olduğunu da biliyorsun gerçekten yapma. Yazık yani o cocukcağıza şimdiden damak tadını oluşturuyorsun ve sürekli şeker yüklüyorsun sana muhtaç sen ne yersen onla besleniyor öyle düşün kendine mukayyet olmaya çalış biz bilinçli olmazsak çocuğumuz hasta olduğunda çok dizlerimize vururuz her aklımıza geleni her canımızın istediğini sınırsız tüketirsek ohoo