Ertugrul Kızlar bebeğe 6 takım kattım herşeyi içinde 2 kalın battaniye 1 muslin 2 penye battanye Bir ince kadife battaniye 30 tane bez Islak mendil Biberon Emzik Bebek pamuğu Sizce başka daha ne koymam.gerekir? 33 haftalgm
Gunes17 Ertugrul o kadar battaniyeyi ne yapcan hastane çıkışı ile birlikte 2 battaniye yeter takım konusu ise en fazla 3 takım yeter bez ise 10 tane yeter 30 çok çok fazla
Tgcmrt48 Ertugrul kadife ve kalın battaniye cidden koydunuz mu bu sıcakta bebeğinizi sadece hasta edersiniz 6 takım da çok fazla 2. Gebeliğim bu yüzden tecrübe olarak söylüyorum yanlış anlamayın
Ertugrul Gunes17 2 gün kalınıyor ya hastanede o yüzden birde benm hepsi takımların 5li set o yüzden battaniye yok içlerinde ne olur ne olmaz fazla.fazla.koydum
EylAynr Çok fazla koymuşsunuz Ben 1 tane 5li hastane çıkışı 1 tane zibin takim 1 tane alt üst 10 tane bez 1 islak mendil 2 tane muslin 1 tane penye battaniye 1 tane alt açma bezi koydum