SimayGg Selam kızlar 6+3teyiz cuma günü kontrolüm var kalp atışını duyar mıyım? Sizler ne zaman duymuştunuz ?
guzelanne01_ SimayGg geç döllenmeydi benim 8 haftalık gittim ama 6+4 olarak söyledi doktorum kalp atışınıda duydum hamd oldun geç döllenme değilse sende duyarsın
minikmucizeemaak SimayGg 6+6 da karındsn duymuştum canım duyarsın bence ama duymazsan da endişeye kapılma daha geç duyanlar da var
Mavimi zeynep1357 ilk gebeliğimde 8haftada duymuştum ama maalesef düşük yapmıştım şimdi tekrar hamileym 17 haftalığım bunda 6 haftalıkken duymuştum ama siz eğer duyamazsanız sakım telaşlanmayın 7 8 de de duyan var ♥️
SimayGg Mavimi ilk gebeliğim heyecan telaş her duyguyu yaşıyorum sanırım. Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤍
Mavimi tubik_ düşükten hemen sonra hamile kaldım 28 martta düşük yaptım 6nisanda hamile kalmışım 😁 nasıl oldu bizde anlamadık ama oldu gayette sağlıklı ilerliyoruz Allaha şükürler olsun ♥️
SimayGg minikmucizeemaak doktorum alttan bakma taraftarı değil benimde karnımdan bakacak kısmetse inşallah bende duyarım 🌸