Merve71 Berivann evet bugün geldi hiç ümidim yoktu şaşırdım 2.numara 4 adet geldi.para falan ödemedi k 😊
mimarkadin Önceden böyle bir post açılmıştı. Ben almadım ama alanlar paketin içinde sadece 4 tane olduğunu söylemişlerdi. Ücret ödenmiyormuş
Zeynpatak minigin_annesi yaa ben 4 5 kisiden yolladim ama hicbirimize gelmedi . Ne kadar surede geldi size . Bide bebegin dogum tarihi yaklasanlara geliyo once diyolar dogru mu
minigin_annesi Zeynpatak benim bebegim nisanda 😅😅😅yanii onceden geldi gecen ay siparis verdim bu ay geldi😂1ay oldu ama gelicek tatlim)))sira sira dagitiliyor her halde🤗
Ezgi14 Berivann benmde geldi bugun unutmustum bile 😂😂 ucret odemedim. Prima kullanan biri olursa ona verecegim