Merhabalar ben 2 bucuk aylik yeni anneyim bebegimi emziriyorum 3 gundur göğsümde isilik tarzında sivilceler ve aşırı kaşıntı var sutyen takinca daha da kaşıntı tutuyor bide bi sicaklik var kendime zor engel oluyorum kaşıntı tutuyor aşırı esim egzamaya benziyor dedi bana da oyle geldi gogus ucumde hic bir sorun yok sadece beyaz olan yerler kaşınıyor napabilirim kaşıntı durmasi icin