Ranakzrn kızlar 37+1 haftalığız bebeğim 3200gram doğuma kadar 4olur galiba😂 sizce bu doğumu etkiler mi çünkü normal doğum istiyorum yinede normal doğar mı acaba
rumeysattnc Ranakzrn maşallah dikkat edin özel 4 üzeri normal yapmıyor benim oğlımda 39+4 de 3450 idi 40+1 doğdu biz 3250 beklerken genelde diyorlar ölcümler yanlış oluyor 200-300 gram eksik doğar ama bizim oğlan 3730 doğdu ama nasıl doğdu birde bana sor😂😂😂
Serpilinumudu Ranakzrn benim 34+5 de 3100 gram çıktı ikinci gebelik bende daha fazla kilo alırda normal doğum yapamam diye korkuyorum