35+4 haftalik hamileyim. Doktorum 37 haftada dogimun sekli netlesir karar veririz simdi sen kendini ve bebegi iyi tutmaya bak dedi net bir sey soylemedi. Fakat sekreterine not yazdirirken baş geliş diye yazdırdı bu ne demektir bilgisi olanlar yardimci olabilir mi