gamzecgr Aselikoo rahim sürekli büyüdüğü için genelde ara ara ağrıyor belli dönemlerde ama şiddetli olursa mutlaka acile gidin
bbayram Aselikoo aynısı bugün bana da oldu, annem tutturdu acile git diye eşim işten gelsin devam ederse gideceğim zaman zaman oluyor 9+4 haftalık hamileyim ben de
Mavimi Aselikoo benimde bu haftalarda oluyordu hayla daha oluyor bazen karın genişledikçe oluyormuş doktorum söylemişti ve soda içtiğim zaman azalıyor isterseniz deneyin sodayı çok ağrı olursa doktorunuza danışın.♥️
Aselikoo bbayram 9+1benimde dunde yasadim gecti bugunde tekrarlayinca korktum acikcasi kasikta olunca ciddiye almiyordum karinda olunca korktum uzun surmuyor ama ara fazla olursa bende giderim acile
gamzecgr Aselikoo olmaz bence de büyük ihtimalle dediğimiz gibi rahim büyümesi ama aklınızda olsun yine 🌸
Lindam06 Aselikoo korkma canım benimde oldu hatta ara sıra yine oluyor doktorum rahim buyudukçe baskı yaparmış:) dedi