Betulturkmen aleynaaa_19 arkadaşım 700 gibi bir rakama yaptırmış. Ben sağlık ocağında yaptıracağım bu hafta. Ücretsiz yapılıyor sağlık ocağında sizde orada yaptırın isterseniz.
Slnaycn aleynaaa_19 şehir değişiyor muhtemelen. Ben geçen hafta muayene 250 test 100 e yaptırdım 😌 ağrı da yaşıyorum. Ama Ankara yi aradım orada muayene 550 şeker testi 250 dedi
Bebiskosuu aleynaaa_19 eğer muayeneye ek olarak yaptırırsanız çok cüzi bi miktar oluyor ama muayenesiz giderseniz yüksek çıkaracaklardır
Brn_cnn aleynaaa_19 İstanbul’da özele gidiuorum şeker yüklemesini doktor isterse 550tl dediler. Kendin gidip yaptiricam dersen 950tl dediler. Sağlık ocağını aradım biz yapmıyoruz dedi ama bana🧐
Busetomris Betulturkmen sizin Sağlık ocağınız 1 saat arayla 3 kez kan alıyor mu acaba sordunuz mu. Benim gittiğim sadece 1 kez kan alıyoruz özele gitme imkanın varsa özele git bizimki sağlıklı sonuç vermez dedi
aleynaaa_19 Betulturkmen maalesef bugün gittim hastanede olması gerekiyor burada sonuçlar yetişmiyor dendi
sevgi9654 fiyat tam hatırlamıyorum ama bizim muayenemiz de vardı zaten o gün. doktorum kendisi şeker testine gönderdiği için gayet uygundu. 150 lira civarıydı sanki
Slnaycn Varligibirdertyokluguyara ben Doğubayazıt tayim ama Iğdır a gidiyorum özel muayenehane ye canım. Şimdi de buradan tayinimiz çıktı artık Ankara da devam edeceğim🥰
Varligibirdertyokluguyara Slnaycn ben hala ağrıdayım bakalım inşallah hayırlısıyla normal doğum olur iyi doktorlar denk gelir ☺️
ASELHAN Ben memoriale gidiyorum 90 lira verdim evet 3 kez alınıyor kan sağlık ocaklarında alındığını bilmiyordum ben eğer 3 kez alınmıyorsa dedikleri gibi bellide sağlıklı sonuç vermez