Öyle bi çıkmaza geldi ki bu gebeliğim annemin işi var on gündür benle bekliyor 40+3 teyim ikinci doğumum olcak 1 2 cm açıklık o da diğer doğumdandir dedi ama rahimde yumuşama varmış çok az sancı çıktı geçen hafta nişanim geldi iki kez bebek kanalda ama daha doğum başlamamıs sizce doğum olur mu adet sancısı gibi sancı çekiyorum iki haftadir öyle bunaldm ki