Ohaaa
diyeceğim afedersiniz 🙄
bizde Adanadayiz
gelinimiz üç ay önce Güzelyalı Hastanesi’nde doğum yaptı, 10.000 ₺'ye
ne çabuk 17.500 olmuşşş 🙄
ben de şuan 2 aylık hamileyim, şehir Hastanesi’ne gittim bir kez ama balcalıya gitmeyi düşünüyorum artık
muayene ücretleri 240 ₺'ymiş
doğumu da uygun makul bir fiyata yaptırıyorlarmiş
burdan birileri önermişti balcalı’yı bana