Kızlar merhaba, bu konuda hiçbir fikrim olmadığı ve doktorum beni korkuttuğu için soruyorum. Bugün kedili arkadaşıma misafirliğe gittim, haliyle ikramlarından yedik içtik. Ev kedisi ama sokaktan sahiplendiler ve aşıları tam olduğunu biliyorum. Yine de kumuna, dışkısına dokunduysa toksoplazma taşıma ihtimali var mıdır? Ya da olsa bile piştiği için bulaşma riski var mıdır? Hayvan beslemediğim için aşılarıyla ilgili bir bilgim yok, özellikle kedili arkadaşlarım aydınlatabilir misiniz?