subatmasali Selam dün bir post açmıştım bugün daha kapsamlı bir doktora gittim bebeğimin kafası 2,5 hafta önde gebelik şekeri olabilir dedi. 15 gün sonra kendi doktorumda kan verip şekere baktırıcam nasıl düzelir bu kötü bişey mi var mı başına gelen
Rabiaa6 subatmasali şeker varsa gebelik diyeti vercektir doktorun muhakkak bazıları insülin fln da kullanıyor o doktorun bakması ve önereceği şeylere odaklanmak lazim
Tugbazdmr subatmasali daha test sonucu gelmeden paniğe kapılmayın lütfen, ben aşırı kilo aldım aynı şekilde bebekte çok kilolu çıktı ayrıntılı ultrasonda doktorum gebelik şekerin olabilir demişti. Şeker yükleme sonucum çok güzel çıkmıştı hatta düşük bile 🙏🏽
Beybicik subatmasali 15 günü beklemeyin. Eczaneden şeker ölçüm cihazı alıp evde kendiniz ölçmeye başlayın. Açlık ve yemeğe başladıktan sonraki 1. Saat tokluk şekerlerini ölçmeniz gerekiyor.
Kmelike1408 subatmasali kac haftaliksiniz bende suan 35 haftaligim bebegin kafasini hep 2 hafta onde gidiyo diyo her doktor seker yuklememde flanda birsey cikmadi hersey normal riskli gebelige yonlendirdiler gittim detayli baktilar bi sorun yok dediler
subatmasali Kmelike1408 29+5 şekeri ve ekmeği hayatımdan tamamen çıkartıp sık sık yüricem şeker yüklemesi yaptırmadım kandan baktırıcam 15 gün sonra kendi doktorumda
170619 Kmelike1408 benimde aynı şuanda ben 37+3 ama bebeğin kafası 40+5 ve ilk haftaya sezeryana alınıyorum normal doğumun riskini alamayız dediler bebek kanala inmeden alınacak
Esmanur43 Kmelike1408 bana da dedi doktor 2 hafta önden gidiyor diye ama genetik dedi eşimin de kafası biraz büyük sanırım sorun teşkil eden bi durum değil dedi farklı doktorlar aynı şeyleri söyledi beyin iç yapısı düzgünse sıvı yoksa gerisine takılmayın dedi
Catsofmom subatmasali Açlık kan şekerin 90, tokluk şekerin yedikten 1 saat sonra 140 altıysa şekerin yok demektir kuzum. Böyle takip edebilirsin. Benim kuzumunda 1.5 hafta önde kafası. Hem ırsi hem erkek olduğu için olabiliyormuş. Baktın değerlerin yüksek şekeri ve karbondiratı azaltınca şekerin düşüyor bir sorun kalmıyor. Suyun hakkında bir öngörüde bulundu mu doktorun fazla demediyse şekerden de olduğu belli olmaz
subatmasali Catsofmom bana da genetik dedi ben şeker ölçümü yaptırmadım suyun güzel dedi bebeğin kilosu 1650 gram gayet iyi dedi
smsnsvr_momy subatmasali Benim bebeğiminde kafası 1 hafta önden gidiyormuş ama bir sorun teşkil etmez hem erkek olduğu için normal sayılıyormuş şekerin tansiyonun sağlık sorunun yoksa bazen ölçümler yanlış gösterebiliyor canını sıkma
subatmasali smsnsvr_momy işte şeker yüklemesi yaptırmadım istemiyorum da yaptırmak ama korkuyorum bieşy olur diye 🥹
subatmasali Lionmom1 bana dün kü salak doktor karnını da söylemişti ama bugünkü sadece kafasını söyledi kime inanıcaz bilmiyorum
smsnsvr_momy subatmasali Neden istemiyorsun ki yaptırmak? Yaptirmadan da öğrenemezsin ne olduğunu bence yaptır
Beybicik subatmasali Doktoru “salak” olarak nitelendirmemiş olsaydınız ayrıntılı bilgi verecektim konuyla ilgili ama vazgeçtim.
subatmasali smsnsvr_momy tanıdığımız bir profesör yaptırma dedi bende o yüzden yaptırmadım da şuan kanla baktırıcam