Kizaniminanasiyiim Ben tahlil yaptırmıştım beta 27.9 cıkmıştı bugün adet oldum gibi bi şey bu tutunma kanaması mı acaba adetim 2-3 gün gecikmişti zaten
Pamuk Kizaniminanasiyiim Hastaneye gidip.beta hcg verebilirsiniz.Deger düşmüş ise kimyasaldir.Yukselmis ise kadın doğum acile gidin.
Hasret5506 Belki kimyasal gebeliktir canım lekelenme fela olsa olabilir dicem ama inşallh sıkıntı yoktur