Genel anestezi ile nasıl olur süreç bilmiyorum fakat doğumdan çıktıktan sonra düşünceniz ben üstesinden gelirim diye düşünüp buna inanmak olsun ☺️ kolay yürüyebilir miyim ağrım çok mu olacak canım çok mu acıyacak diye düşünmeyin hepsi anlık bi sızıyla geçen şeyler 4 gün önce sezaryen olan biri olarak söylüyorum ben hep böyle korktum, kendimi korkuttum hiç gerek yokmuş 🥹 Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼🫶🏼