Kızlar 36+4 de çatı muayenesi oldum ve deneyimimi paylaşmak istedim çok fazla korkan kendini kasan gebe var çünkü biliyorum. İnanın hiç korkulacak bir şey yok tamamen kendinizi serbest bırakıp doktorun incelemesine izin verince bahsedildiği kadar korkulacak bir şey değilmiş onu anlıyorsunuz. Ben normalde de çok rahatımdır alttan muayene konusunda ve çatı muayenesi yapıldıktan sonra bu muymuş yani dedim. Boşuna korkutuyorlar tamamen. 1 santim de açılmam varmış bakalım doğum kaçıncı haftada olacak çok heyecanlıyım