Sedamert03 Kızlar selam , 24 haftalık hamişim , evde kendim lazer yapsam ne dersiniz , ilk 3 ayı atlattık sonuçta
Asel2509 Sedamert03 bence doktorunuza danışın bildiğim kadarıyla gebelikte kullanılmıyor sonuçta ranyasyon
RSsuer Sedamert03 Bende evde lazer yapıyordum ama gebeliğimin başında bıraktım doktorlar önermiyor bence kullanmamalısın canım doğumdan sonra artık 🤷🏽♀️☺️
Deletedmom0071 Sedamert03 benim doktorum izin veriyodu ben yapıyodum çünkü 7 kat derinin bile tamamının altına inmiyor lazer kaldı ki et ve yağ katmanları var ohooo. O yüzden şahsen ben ilk gebeliğimde izin almıştım yapmıştım ☺️
A12_S07 Sedamert03 Ben bıraktım lazeri çünkü normal zamanda bile tüyler inatçı olurken hamilelikte hormonlardan dolayı çıkar sürekli yani yaptugin da boşa gidebilir canm doktorlar da pek önermiyor ama yine kendi doktoruna sorabilirsin
Mnos-332 Deletedmom0071 ben yüzüm için gidiyorum aşırı kullanma var yüzümde ağda yapınca daha da çoğalıyor ne yapmam lazım diye düşünüyorum
Deletedmom0071 Mnos-332 yüzümde benim de çok vardı lazer kesin çözüm. Ben eve aldım yüzüme yapıyorum. Neredeyse bitti. Sarı olanları da jiletliyorum çıkmıyorlar da. Doğumdan sonra tekrar çıkar dediler ama 3,5 yıl önce doğum yaptım şimdi 2. ye hamileyim hala aynı hiçbi şey çıkmadı bende. Polikistiğim bir de ben okul zamanlarımda sakallarım vardı 🙈