Drnrabn 8 9 haftalık hamile olmam gerekirken banada 6 haftalık kese oluşmuş demisti bir sıkınti olmadı ertesi hafta doktora göre 7 haftalıkken oluştu bebekte kalbide belliydi doktorları anlamak güç banada hamile değilsin diyordu 90 betama ve boştur bu dedi rahat rahat bı anne adayına denen şeyler Rabbim sağlıcakla kavuştursun 23 haftalıgiz şuan hiçbir sıkıntı yok Allah’ın izniyle