zeytin_ ben ilk hamilelikte yaptırdım 2 doz canım şimdi ise 16 haftalık hamileyim ve yine 2 doz yaptırcam doktorum öyle uygun gördü herşey planladığı gibi gitmeyebilir başımıza ne gelir bilinmez o yüzden başta benim ve bebeğimin sağlığı için neyse o senin içinde öyle olsun ve aşı olunca eve gelir gelmez koluna bir mendili kolonyalayıp koy baya bi beklet ve asla rüzgara verme kolunu ben ilk dozda öyle yaptım ne ağrı ne sızı ama 2 de önemsemedim 3 günüm ağrılı geçti