Hediyelik için genel olarak hiç biri kullanılmıyo zaten çok yakınlar hariç herkes bi yerlere atıyor o yüzden çok gereksiz bulmaya başladım herşey bu kadar pahalıyken insanların kullanmıcağı şeylere para vermek çok gereksiz ama illa ki verme ihtiyacı duyuyor insan yasin daha mantıklı ama en azından atılamıcak bişey yada tepsi , havlu gibi hediyelikler onlarda kullanılıyor illa