Damlalokum canım benimde tek yumurta ikizi erkek bekliyorum,benimkinin ayrı keseleri var,seninki aynı kesedeler.İlk öğrendiğimizde doktorun yüzünün ifadesi ve olumsuz konuşması,riskleri arka arkaya anlatması inanki hiç ama hiç kafama takmadım,kulağımdan girdi ve çıktı.Moralini bozma sakın,sen güçlü olursan bebeklerde güçlü olur.7 tane doktora gittim,özel devlet klinik vs,şimdiki doktorum Perinatoloji doktoru o kadar rahatlatıyor ki,21haftayı bitiricez Allahın izniyle,instagramda twinizmr sayfama bi bak istersen,bilmediğim çok şey öğrenip ordaki sayfamda paylaşıyorum..üzme kendini..