OnlyBaby Kızlar bu değeri internetten baktım gebeliğe engel olabilir yazıyo ama doktor sıkıntı yok hormonlarında dedi ya. Ne olabilir sizce?
sweetmom_ OnlyBaby benimde yüksek çıkmıştı. Ve sırf bu yüzden hamile kalamiyorum. Klomen bile kullandım yine olmadı. benim değerim 429 çıktı sizin ki kaç?
Rabisk Merhaba son durumunuz ne oldu aceba ben bir ay önce düşük yaptım , hormon testlerimde dhea so4 yüksek çıktı doktor ondan kaynaklı olabilir dedi
Rabisk OnlyBaby valla gebelik düşündüğüm için beslenmene vs dikkat et sağlıklı beslen biraz kilo ber vs, dedi hanilelik düşünmeseydım dogum kontrol hapı verecekti
Nurycr Rabisk Eylül 2022 de 767 imiş. Ocak 2023 de 180 çıkmış 4 ay kullandım. Çok düzensiz adet görüyordum. 40 50 günü buluyordu. Onun için vermişti doktor. Bu değeride düşürmüş. Sonra bebek düşündüğümüz için bıraktım. Mart ayinda hamile kaldım.
Rabisk Nurycr Ya benim düzensizlik yok pek değerlerim arasında da sadece o yuksek ve bu aralar sivilcelerde artış var yani oyuzden vermedi sanırım doktor pcos varmı sizde
Nurycr Rabisk Yok bende sadece düzensizlik oldu kist vs de çıkmadı. Sadece bu değer çok yüksek çıktı .