ipekcim Kızlarrrr. 21 haftalık gebeyim. Karnım şiş şişte sadece aşağdan şiş yanı kasık hizam ve afedersiniz genital bölgemin tam başladığı kısım şiş. Bebeğin hareketlerini kasık kısmında hissediyorum. Artık yukarı çıkması gerekmez miyidi? Dün ağdaya gittim kuaföre ve kadın görünce doğuracak gibisin dedi. Çok aşğaıda dedi. Korkuttu beni iyiyice. Normal mi bu sizde durumlar nasıl?
KubraAydin ipekcim sanmıyorum bence o kadar değil korkutmuş sizi belki göbeğin düşmüş olabilir artık ama o da doğuma yakın zamanlarda düşüyor yani aşağı doğru ben 28 haftaligim göbeğim hafiften düştü gibi bugün kontrole gittim bas yukarı dedi doktor bence korkutmuş sizi gibime geldi
EylulBurcu ipekcim ipekcim Bende 21. Haftamdayım bebegim cok aşağıda bazı bebekler aşağı yerlesiyorlarmis korkulacak bir şey yok dedi doktorum bana bence içini ferah tut yine de kontrolünde doktora söylersin o seni yonlendirir
Attoya ipekcim doktora gittiniz mi ne dedi? Bugün ben de biraz altta hissettim hafif de ağrı gibi oldu 22.haftadayız
Milen7 Benim de hep oradaydı hala daha orda 28. Haftam bitti hala hareketler ver sertlik genital bölgenin tam bittiği kısımda başlıyor. Hiiiiç yukarıda hissetmedim bebeği hep aşağıda, ama doktor sorun görmedi bugüne kadar gebeliğimde bende üzerine düşmedim
ipekcim Milen7 çok zor ya sürekli düşecek gibi hissetmek. Büyüdükçe yukarı çıksalar bari son aya kadar böyle nasıl giderizz
Zanaaa Bir kaç saat önce doktorun yanından ayrıldım. Bebeğim aşağı düşmüş ams ben kendimi zorladığım için kesinlikle korkma dedi sadece ayaklarını yukarda tut bol bol istirahat dedi paylaşmak istedim görünce . Benim bebeğimin başı aşağıdaydı baya gördüm
ipekcim Zanaaa bende kendimi yordummu acaba diyorum ama baştan beri bögle. Ve sürekli aşağı doğru baskı hissediyorum . Bazen kendimi tutup yürüyorum sanki o an çıkıverecekmş gibi :)) keşke o kadar kolay ama ;))
ipekcim EylulBurcu evet randevu günümü bekliyorum bende. Daha önce kanama gördüm ve bana erken doğum riskli dendi ondan baya bi aklıma takıldı .
EylulBurcu ipekcim Bende ilk 3 Ay devamlı kanama oluyordu surekli progestan kullandım en son kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar ondan sonra kanamalarim da kesildi canım Allah hepimizin yardımcısı olsun ama içini ferah tutmani öneririm bir şeyi kafamiza takip üzülünce bebisimizi de kötü etkiliyoruz😘
Aysensrkan 20+4 teyim aynı şekilde general bölgenin bitiminde hissediyorum bebeğimi herkes böyle zannediyordum
ipekcim Aysensrkan yok ilk gebeliğimde hep yukardaydı hatta o kadar yukarıda oluyordu ki mideme mi girdi diyordum:))) ama bu da aşağıda anlamadım ama çok zormuş yaaa
Milen7 ipekcim ama muhtemelen ayakları orada o yüzden hareketleri o kısımda yoğun hissediyoruz öyle söylüyorlar 😂
ipekcim Attoya gittim bir sıkıntı görünmüyor dedi keyfi yerinde bebişin dedi 😄 benim yerinde değilim ama dedim 😂😂 aşağı aşağı vurup duruyor ağrıdan artık otur kalk yapınca bi ağlayasım geliyor