Oznurkocuk Mnkse0 28. Haftamda yaptırdım birde kanamam olunca yaptırmıştım 2 kere oldu çünkü kanama olursa olsun hemen yaptırmalısınız aşıyı
Nhlhmz11 Mnkse0 28 de iğne oldum, kızım doğduktan sonra da kanı babasıyla aynı çıktığı için tekrar iğne oldum
sozer1 Mnkse0 yan etki olmadı kalçadan vuruyırlar ilavı verirken yanma oldu sonra geçiyor gözlem amaçlı 25 dk falan tuttular beni
bbayram eşimle benim aramda da var kan uyuşmazlığı.. ilk bebeğimde 28. haftada ve doğumdan hemen sonra uyuşmazlık iğnesi vurulmuştum.. şimdi ikinciye hamileyim, günü gelince tekrar vurulacagim
Mnkse0 Aysegulcet tam 28 e girince mi vurulmuştunuz yarın 28 hafta oluyorum bende birde kalçadan mı koldan mı oluyor
Aysegulcet Mnkse0 kalçadan vuruluyor tam 28 de yapıldı ama çokta önemli değil o hafta içerisindeyken yapılıyor ilaç biraz yakıyor ama sonra geçiyor dayanılmayacak gibi değil
Oznurkocuk Mnkse0 herhangi bir şey olmuyor tedbir amaçlı bazı hastaneler bekleniyor yan etkisine karşı ama öyle bir problem olmadı