Arkadaşlar merhaba, ben heyet raporu aldım riskli gebelikten dolayı ama sigortam 90 günü daha tamamlamadı. Yeni işe girmiştim. Ve hamile kaldım. Para alamayacak mıyım? Yada sadece normal raporlara mı geçerli 90 gün tamamlamazsan para vermiyorlar diye ? Heyette farklı mı