GamzeBARIS
Gebeliğimde tiroidim çıktı hipotiroid. İlk zamanlar ilacımı düzenli kullandım değerlerim normale döndü. daha sonra ihmal ettim unuttum şuan 36.haftamdayım.bebeğim 2400gr. Doktor bi hafta geriden geliyor minyon bi çocuk dedi. Kafama çok taktım kızlar bu sorunu yaşayan varmı troidden kaynaklanır mı