Destiny21
Normal doğum yapmak istiyosan olmalısın. Ama çatın için değil yalnızca. Mesela ben bu gün gittim. Çatıma normal baktı hiç acımadı ama öğrendim ki rahmin girişi arkaya gitmiş. Doktor eliyle onu öne çekmeye başladı ki doğum başlarsa zorluk yaratmasın. O zaman bir az canım yandı ama olsun. En azından doğumum için engel yaratmıycak artık. Kontröl çok önemli bu yüzden yaptırın en azından .