Zeyymee ilk baktırdığımda 27 idi ,kimyasal olabilir çok az dediler ,2 Gün sonra 100 oldu ,artması bile kimyasal olmadığını görmek için yeterliydi bize ama 6 bine çıkması lzm kese görmek için dediler 9 Gün sonra 5800 dü. Devletteki doktor gözükmez kalbi de duyulmaz git 2 hafta sonra gel dedi. Çok moralim bozuldu ,resmen uğraşmak istemedi ben de ertesi gün özele gittim karından baktılar ve keseyi gördüm tam 5 haftalik dedi. Beta için az ilerliyor ya da çok ilerliyor diye korkmayın her gün bir öncekinin 2 katına çıkıyor ben öyle hesap ederek bugün 6bin olması lzm dedim ve doktora öyle gittim. Bugün beta 30 ise yarın 60 diğer gün 120 sonra 240 olacak dedim tahmini. Hemen hemen tutuyor ztn. Aile hekimim 6bin den önce gitme alttan bakmaya çalışırlar çok kurcalarlar riskli olur demişti. Onu dinledim. Keseyim gördükten sonra artık beta ile bir işleri kalmıyor, bakmıyorlar bir daha kalp atışına odaklanılıyor bu sefer.