Merhaba tatlı anne adayları ben 2 ay önce dış gebelik geçirdim ve metatreks ignesi vuruldum 1 haziranda ve sat 17 haziran adet olmayınca test yaptım idrarda silik çıktı 3 testimde cok baş dönmem var diye yaptım testi ve takipçi olduğum hastaneye gittim kan verdim <1.20 cikti şaşırdım tabi test bozuktur dedim bu sabah test yaptım yine silik cikti varmi böyle yaşayan gebelik değilde neden bu böyle çıkıyor