Bu platformda benim gibi birileri var mı diye çok aramıştım bana biri umut olsun diye her yazılanı tek tek okumuştum. Harika ve planlı başlayan gebeliğim 19 hafta sorunsuz,sıkıntısız ve risksiz devam etti. 19. Hafta kontrolümde rahim ağzında kısalma var demişti önce doktorum sonra vajinal muayenede hiç bir sorun yok demişti ama tabi benim aklıma bir şüphe düştü hemen başka bir doktora hem ayrıntılı için hem de aklımdaki şüpheyi gidermek için muayene oldum. Onun söyledikleri daha kötü ve acı vericiydi doğumun başlamış bugun yarın doğar ve 20 haftalık bebeğin yaşama ihtimali bile yok ikinci bebeğine odaklan dedi. Eve gelip saatlerce ağlayıp doğumun başlamasını beklemiştim. O sırada annemin tek bir cümlesiyle umutlandım ve dua edip başka bir doktorun yolunu tuttum tabi duyduklarımız farklı değildi ama elimizden geleni yapalım gerisi Allah’a havale dedi doktorum bebeğin kesesi vajinadaydı 1 cm açıklık vardı ve kese gergin patlamaya hazırdı. Korkularıma rağmen bir saniye bile inancımı kaybetmedim bebeğime dualar dinletip Allah’a yalvardım. Serklaj düşünülmedi mi diyen olabilir düşünüldü ancak kese davul gibi gergin olduğu için itme esnasında patlayıp belki de başlamıcak olan doğumu başlatırız dedi doktorum ve ben önce Allah’a sonra ona güvendim bir hafta hastanede yatış sürecinden sonra ne yapmam gerektiğini öğrenip imzayla taburcu oldum ve bu süreç bu şekilde 8 hafta devam etti. 28. Haftada kese patlamasıyla doğum ne yazık ki başladı ama bebeği idare edebilecek su olduğu için 3 gün daha bekledik bu süreçte ciğer geliştirici falan yapıldı yine de doğumu ertelicek ilaçlar yapıldı sürekli enfeksiyon değerlerine bakıldı 3. Günün sonun 9 cm açılmayla acil sezeryana alındım. Sonuç mu 🥹 65 gün küvöz macerasından sonra bu yazıyı kucağımda oğlumla gözlerim yaşlı yazıyorum ama bu kez mutluluktan 🥰🤲🏻. Çok şükür hiç bir sağlık sorunu olmadan sadece gününü doldurmasını bekledik kim ne derse desin tahsilatı ne olursa olsun sadece Allah’a inanın gerisi sadece vesile. Allah’ın dediği oluyor sadece imkansız denen bir şeyi oğlumla başardık darısı hepinize olsun sağlıkla evlatlarınıza kavuşmanız dileğiyle 💜🤲🏻