Benimde geçen hafta fan beri leke vardı kahverengi günde toplasan bi damla etmiyrdu ama dünden beri kanama ya dönüştü bugün öğlen gittim doktor sağlıklı bebek dedi 6/4 ün bu arada ama öğlenden sonra kanama arttı her sildiğimde muhakkak geliyo peçeteye minik pıhtıda oluyo