Merhaba, 10+3 haftalığım. Bebekte baştan sona kadar ödem gözüküyor sağlıksız bir gebelik denildi 8 tane farklı doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi. Sıvı alınıp nedeni belli olması gerekiyor daha sonrasında gebelik yüksek olasılık gebelik sonlandırılacak denildi.
Karından sıvı aldıranınız oldu mu daha önce?