Rabia_91 Kızlar sabahtan beri karnım taş gibi, toplanma vs tarzında değil. Normalde parmağımı bastırınca içine girer dedi, oyunlar oynardık kızımla hatta. Ama bugün taş gibi karnım. Hareketleri de normale göre az. Başına gelen var mı son haftalarda.
Mewosss Rabia_91 hareketlerinin az olması bebek büyüdükçe alanı azalıyo çünkü ondandr merak etme normal
Ahsen0671 Rabia_91 şekerli bi şey ye sol tarafta yat hareketi çogalcaktır. Muhtemelen yeri daraldığı için oluyordur.
Tugceinciuak Rabia_91 hareket azligi bebegin artik buyuk olmasindan yeri daralmasindan ilgili oluyor bu haftalarda genelde ama sertlesmeyi bende yasiyorum cok su ictigimde cok yurudugumde cok ev isi yaptigimda falan karnim taş gibi oluyor nstye girmiyo musunuz
Rabia_91 Ahsen0671 hareketleri değil de açıkçası sertleşmesi bende acaba doğum belirtisi mi hissi uyandırdı.
Rabia_91 Tugceinciuak evet giriyorum. Normalde zaten sertleşme sürekli oluyor ama hani koşa süreli kasılmalar şeklinde. Bu sefer ki baya sabahtan beri sert olunca acaba mı dedim.
runkli0606 Rabia_91 bugün kontrolden geldim karında sertleşmelerini takip et dedi doktor banada uzun süreli olursa acile gel dedi 37+6 yım bende
Rabia_91 runkli0606 bana da en son gittiğimde normal demişti ama bilmiyorum ya. Cuma günü kontrolüm var 38+3 de
Zuleyha_Evren Bende de aynı durum var gün içerisinde hep sertleşiyor taş gibi. Ama sonrasında hareket edince endişe etmiyorum. 39. Haftama giriyorum bu arada yarın. Son 3 haftadır kasılma var ama henüz doğum yok görünürde. Hareket azlığı da muhtemelen yerleri daraldığı için benimkinde de var yani aynıları
Rabia_91 Zuleyha_Evren demi, artık son dönemlerimiz. Her türlü şeye hazırlıklı olmak lazım da işte bazen endişeleniyor insan ister istemez.
Busraakay_26 Rabia_91 bende öyle sanıyordum ebe öyle demişti doğumdan 1 hafta önce başladı ilk başta çok seyrek giriyordu sonra kasılmalarım ile beraber o kasılmalar daha da sıklaştı