Alma bence canım ben sleepy ile başladım kalıbı aşırı dar çıktı şimdi molfix ile devam ediyorum. Bebeğim erken doğduğu için 40 gündür 1 no kullanıyoruz. Normalde 2 ye geçmiş olmamız lazımdı. Bebeğin gelişimine göre al. Anpa marketlerde uygun oluyor oraya bakın