Kızlar bende cuma günü yaptırcam şeker yüklemesi, değerler normal çıktığı zaman şekerin hiç yükselmiyor istediğin kadar tatlı tüketebilirsin bebeğe zararı olmaz mı demek oluyor ? Yani değerlerim normal çıkarsa istediğim gibi dondurma pasta vs yiyebilir miyim 😂