Tam 28 haftayız bebiş 1200kg olmuş.. Birde bende enfeksiyon vardı.. Ama herşeyim çok iyi görünüyormuş.. Ayrıca şeker yüklemesi istemişti ama ben yaptırmak istemediğim için tok karnına gittim. Ve her gittiğimde mutlaka kan ve idrar tahlili yaptırıyorm. Kandaki şekerinde güzel seviyelerde dedi .. En çok dikkatimi çeken ve beni mutlu eden diğer bir konuda bebiş dönmüş dedi .. Bu arada bende enfeksiyon var onun için tekrar ilaç yazdı ve glora düzenleyici takviye birşey daha yazdı ve yazdığı o şey reçete ile satılmıyor ve çok pahalıı380₺ miş tabiki alıp kullanıcam onuda .. flora düzenleyici böyle birşey olduğunu ilk defa bu sayede öğreniyorm. Denize girebilirmiyim diye de sordum. Girebilirsin ama güneşlenme ve uzun süre ıslak kalma ve ayrıca sana yazdığım flora düzenleyiciden de mutlaka at bir tane dedi haricinde girebilirsin dedi .. Elhamdülillah mutlu ayrıldım.. tek kullanımlık ta şaşe verdi .. kendi tabibatını yapıp benle aynı şeyler yaşayan merak eden varsa diye atıyorm bu postu .. inşallah sağlıkla gelsin bebişler:)🌸🫠