GSevgi güzel geçti hiç sıkıntım olmadı çok şükür sadece sonlarda çatı kemik ağrım vardı dayanılmayacak kadar yürüyemiyordum tekerlekli sandalye ile son haftalarınimı geçirdim o yüzden zaten doğuma kadar verdik doktorumla çok kilo almıştım ve ben hiç dinlenmedim hep gezdim normal hayatımı yaşadım