anneoluyoruuumm16 Gmm41 yani olabilir. Kız bebek de illa kusulacak diye birşey yok ki yada erkek bebekde kusulmadan doğum yapılır diye normal birşey cnm
eylulmihrasmom Gmm41 ne alaka ya😂 bunu söyleyen doktor yanlışlıkla mezun olmuş da olmasın 😂21.haftaya kadar kustum kızım oluyor . illa kızda ya da erkekte kusulur diye bir şey yok herkesin farklıdır
Kukulikukuli12 Gmm41 Benımde kızımda asla kusmadım mide bulantım olmadı. 2. Bebeğimde de olmadı ama bunun cinsiyeti daha öğrenemedik 21.haftadayız göstermiyor 😄
minikoannesi123 Kusma bulantı olmadığı için mi kiz dedi doktor anlamadım😁 bende de hiç bulantı kusma vs olmamisti kızım oldu
Birminikannesi1 Zehrabal1 bende de tam tersi benim de erkek sadece 2 defa kustum 3 buçuk aylık hamileyim bir daha da olmadı
Melisa_koca Kukulikukuli12 ultrasona girmeden önce çikolata ye hareket eder görürsünüz bebeğin cinsiyetini
Avril Gmm41 bulantıyla kusmayla cinsiyetin en ufak ilgisi yok hurafe bunlar Haftaya kadar midem bulandı kustum 40 kiloya düştüm ama oğlum oluyor Annem de erkek kardeşimde ilk 3 ay hep kusmuş bende hiç kusmamış mesela Erkeğin hamileliği kolay kızın zor geçiyor tamamen uydurma bir şey 😀 hurafeler bile cinsiyetçi resmen ya deli oluyorum 🤣
Gunestg Gmm41 Hiç belli olmuyor öyle şeyler benimde nasipse kızım olucak ne kusma ne yanma bilmem bünyeyle alakalı sanırım
Gebe_hanim Gmm41 7 .ayıma kadar mide bulantısı yaşadım kustum sürekli ilaç kullandım kızım olucak nasipse kusma yoksa kız demesi biraz saçma olmuş😂
Gamze_yildirim Gmm41 ben erkek bebeğe hamileydim hiç mide bulantım kusmam olmadan geçirdim şuan tekrar hamileyim arada bı mide bulantım oluyor bakalım cinsiyet ne olucak baya meraklar icerisindeyim
KadersizMelek Gmm41 9 ay kustum her ikisinde de hem oğlum hem kızım var, bunda da kusuyorum deli gibi
BurcuSTopsakal Gmm41 28.haftaya kadar ben de hiç kusmadım ✌🏻 benimki de kız 😁 28de saç çıkarmış o ara 2 gün kustum sadece, hemen geçti
Dynbfofrt Gmm41 böyle batıl inançlara hala inanıyor musunuz yıl 2023olmuş . Her insanın bünyesi farklıdır hormonlar değiştkçe kimi uyum sağlar kimi sağlamaz kusar gbi😀