Beyzanrrr 14 haftama girdim çok şükür kusmaniz geçti mi devam ediyor mu anneler yada karnınız büyüdü mu acaba gelin sohbet edelim
feyzayandirmaz Beyzanrrr ben de bugün 14. haftaya girdim, karnım büyüyor, artık gayet anlaşılır hâle geldi ama bence çok çabuk büyüdü 🙈 kusma yok ama bulantılar devam.. siz nasılsınız
Paradise1_ Beyzanrrr ay bende girdim bugün şükür kanamalı geçiriyor benimki lütfen dua edin bana da 🥹
Beyzanrrr feyzayandirmaz bende bugün girdim aynıyız sizinle bnmde kusmalarim hafifledi şükür az bişi de göbek çıktı hareketlerini hissediyor musunuz
feyzayandirmaz Beyzanrrr tekme vs gibi bir hareket hissetmiyorum tabii ama karnımda seyirme gibi hareketler hissediyorum, cinsiyetiniz belli oldu mu?
Beyzanrrr feyzayandirmaz maalesef olmadı bebek gostermiyor bende seyrime fln da yok hissetmiyorum ben
feyzayandirmaz Beyzanrrr daha gitmedim kontrole, 1 hafta sonra gideceğim, herhalde görünür diye düşünüyorum bakalım hayırlısı
Oykum-2018 Merhaba kızlar bizde 14+2 olduk geceleri hafif seyrine hissediyorum hareketsiz kalıncave göbüş ilk gebeliğe göre bya belli .bu ikinci gebeliğim bu arada. cinsiyeti öğrenmedik henüz sabırsızlanıyorum nasipse 21 inde gideceğim 🌸🌸
Beyzanrrr Oykum-2018 hayirli haberler alın inşallah ben daha hissetmiyorum seyrime fln ilk gebeligim bu