Kızlar pazartesi nst girdim çocuğun kalp atışları düzensiz dedi 100 110 Lara kadar indi sonra bana hemen doktora göster dediler gösterdim doktor serum taktirtti yeniden nst yaptılar düzelmiş diyip gönderdiler . Ama bebeğim fazla hareketli değil 39 haftaligiz