Kızlar bugün sabah 7 de yatışım yapıldı. Odaya geldik üzerimi çıkardım ameliyat kıyafetini ve bonesini taktım o sırada gerekli imzalar atıldı. Damar yolu açıldı serum bağlandı sonrasında tekerlekli sandalyeyle ameliyathaneye gittik. Oturdum ameliyat masasına ve belimden bi iğne yapıldı. O sırada az bi ağrım oldu sonrasında yatırdılar seruma ilaç verildi. Bacaklarıma bi sıcaklık indi hissizlik olmaya başladı. Yatırdılar ve batikon falan sürüldü sonrasında ellerim bağlandı. Bi baktım nolcak diye beklerken sallandım ve bebeği çıkarmışlardı. Ağlamasını duyunca zaten dünyalar senin oluyor. Sonrasında bikaç daha sallandım dikiş atılıyormuş o sırada yan tarafımda bebeğimin rutin kontrolü yapıldı . Sonrasında odaya çıktık 6 saat zaten his olmadı bacaklarımda. Ara ara da ağrı kesici verildi hafif ağrım oldu ama herşeye bedel. Sütüm zor geldi çok az damla damla daha ama artacak inşallah. Yarın sabah da çıkacağız . Korkmayın güzel herşey