Kızlar asla enerjik değilim,23 haftalık oldum. Çalışıyorum masa başı işim ama sürekli yorgun ve halsizim. Ne zaman gelecek bu enerjik hissetme? Siz de böyle misiniz? Eve gidince de yemek yiyip uyuyorum fişim çekilmiş gibi oluyor. Ağırlaşınca ne olacak diye endişe etmeye başladım