Hasret5506 Kızlar bugün doktora çıktım ilk betam 65.9 du 2 gün sorna yani bugün 196 idi doktoruma tekrar verimi diye sormayi unuttum çok güzel artmış dedi sizce neyapayim 2 hafta sornna tekrar çağırdı
MiaBaslck Hasret5506 2 gün sonra bir daha ver genelde 3 kez verdiriyorlar 2 günde 2 kat artarsa oda sağlıklı deniliyor
umaydurununannesi Hasret5506 bı kere baktım hamıle mıyım dıye o kadar 7 haftalıkkende doktora gıttım hersey gayet guzeldı
mombarbie_ Hasret5506 6.haftadan sonra net bir şekilde başlıyor canım iyi olduğun zamanların keyfini çıkar 🥲
Baharatajanova Bende Hamile olduğumu yeni öğrendim ilk kan testi verdiğimde beta 729 du 3 gün sorna birdaha verdim 2821 çıktı. Artışı normal diyorlar ama daha keseyi görmeyi gidemedik grev den dolayi
Drnrabn Kızlar 5 haftalıkken bebeği görüp kalp atışını dinlediniz mi Dr bugün göremedi boş gebelik olabilir 2 hafta sonra gel tekrar baklm yoksa sonlandiralim dedi
Hasret5506 Drnrabn yani olabilir tabikide gecdollenmede olmuş oalbilir haftaya net belli olur yani doktorlar çok abartıyor yia
Drnrabn Hasret5506 valla bende öyle dedim ama 21 Mayıs son adet tarihim 1.5 ay geç döllenme için çok geç dedi