EylAynr Merhaba normal doğum yapanlar çati muayenesi herkese yapıldı mı yada kaçıncı haftada yapılıyor?
Sevdaltun Kizlar benm 22 haftalıkken kasıklarım çok ağrıdı acilde baktılar cok acıdı bu kdr acıması normal mi ya
EylAynr Sevdaltun benimde kasık ağrım çok fazla var ama herhangi bir durum olmadi şuan için ama resmen bütün vajinam kasiklarim da bulunan kemiklerim ağrıyor
Sevdaltun EylAynr bende gebelikde şeker hastalığı çıktı üstüne tansiyonum çok yükseldi 15 kadar çıkınca hemen alttan baktilar skinti olmadığını söyledi benm bu yuzdendi sizde böyle sorun yoksa doktorunuza soyleyin Allah korusun
SevimliCasper Doktorum hiç yapmadı bu güne kadar . Bu pazartesi 40+2 de acilde yaptılar. Bugün 40+4 oldu halâ gelmedi bebek 😑